Los niños como filósofos : el aprendizaje mediante la indagación y el diálogo en la escuela primaria (Registro nro. 11825)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 00530nam a2200169 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 4427
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MX-SIABUC
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency MX-SIABUC
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370.746
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Haynes, Joanna
245 0# - TITLE STATEMENT
Title Los niños como filósofos : el aprendizaje mediante la indagación y el diálogo en la escuela primaria
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Barcelona, ES. :
Name of publisher, distributor, etc. Ediciones Paidós
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 251 p.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element EDUCACION GENERAL
-- NIÑOS
-- FILOSOFOS
-- APRENDIZAJE
-- DIALOGO
-- RELAJACION
-- MEDITACION
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Libros
994 ## -
-- 20051129 13:36:11
Existencias
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Date acquired Total Checkouts Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
        Colección General Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón 08/10/2021   L21565 08/10/2021 08/10/2021 Libros