El conocimiento de los docentes de Educación Religiosa acerca de la sexualidad humana y su abordaje pedagógico en el segundo ciclo de la educación general básica (Registro nro. 2359)
[ vista simple ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00795nam a2200205 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 38 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MX-SIABUC |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | MX-SIABUC |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
Classification number | TS 2000 0004 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Abarca Rodríguez, Francisco |
245 0# - TITLE STATEMENT | |
Title | El conocimiento de los docentes de Educación Religiosa acerca de la sexualidad humana y su abordaje pedagógico en el segundo ciclo de la educación general básica |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Place of publication, distribution, etc. | San José, CR. : |
Name of publisher, distributor, etc. | Universidad Católica de Costa Rica |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 101 p. |
500 4# - GENERAL NOTE | |
General note | Director de tesis: Lic. Ana Isabel Mora Badilla |
502 4# - DISSERTATION NOTE | |
Dissertation note | Tesis (Licenciatura)--Universidad Católica de Costa Rica |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | EDUCACION RELIGIOSA |
-- | DOCENTES |
-- | SEXUALIDAD HUMANA |
-- | ENFOQUE CUANTITATIVO |
-- | TFG |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Chaves Brenes, Ivonne |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Koha item type | |
994 ## - | |
-- | 20050127 00:00:00 |
Withdrawn status | Lost status | Damaged status | Not for loan | Collection code | Home library | Current library | Date acquired | Total Checkouts | Barcode | Date last seen | Price effective from | Koha item type |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Colección de Hemeroteca | Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón | Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón | 07/10/2021 | L08192 | 07/10/2021 | 07/10/2021 | Recursos continuos |