Las prácticas educativas ante las dificultades del lenguaje. Una propuesta desde la acción : la colaboración entre logopedas, psicopedagogos, profesores y padres (Registro nro. 5569)
[ vista simple ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00743nam a2200181 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 10514 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MX-SIABUC |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | MX-SIABUC |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
Classification number | 370.3.285 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Acosta Rodríguez, Víctor M. |
245 0# - TITLE STATEMENT | |
Title | Las prácticas educativas ante las dificultades del lenguaje. Una propuesta desde la acción : la colaboración entre logopedas, psicopedagogos, profesores y padres |
250 4# - EDITION STATEMENT | |
Edition statement | 1 |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Place of publication, distribution, etc. | Barcelona, ES. : |
Name of publisher, distributor, etc. | Grupo Ars XXI de Comunicación, |
Date of publication, distribution, etc. | S. A. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 244 p. |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | EDUCACION ESPECIAL |
-- | DIFICULTADES |
-- | LENGUAJES |
-- | COLABORACION |
-- | LOGOPEDAS |
-- | PROFESORES |
-- | PADRES |
-- | PSICOPEDAGOGOS |
-- | CULTURA |
-- | SOCIEDAD |
-- | DESARROLLO DEL LENGUAJE |
-- | LOGOPEDIA |
-- | ESCUELAS INCLUSIVAS |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Koha item type | Libros |
994 ## - | |
-- | 20070129 11:19:03 |
Withdrawn status | Lost status | Damaged status | Not for loan | Collection code | Home library | Current library | Date acquired | Total Checkouts | Barcode | Date last seen | Price effective from | Koha item type |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Colección General | Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón | Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón | 08/10/2021 | L24138 | 08/10/2021 | 08/10/2021 | Libros |