How the mismatch between teachers' Teaching styles and Students' Learning Styles influence on tenth grade students' level of engagment in Colegio María Inmaculada.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: San José, CR. : Universidad Católica de Costa RicaDescripción: 126 pTema(s): Clasificación CDD:
  • TING 2010 002
Nota de disertación: Tesis. Licenciatura en Ciencias de la Educación con énfasis en Didáctica del Inglés. San Carlos. Junio, 2010
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón Colección de tesis TING 2010 002 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible L35545
Tesis Tesis Biblioteca Sede Regional Ciudad Neily Colección de tesis TING 2010 002 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible L35546
Navegando Biblioteca Mons. Antonio Troyo Calderón estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
TING 2010 001 The influence of three specific interactive activities on the personal factors that affect adult´s communicative competence in a group of fifteen students of “ingles conversacional para el sector comercial” at “Instituto Nacional de Aprendizaje, Ciudad Quesada” / TING 2010 001 The influence of three specific interactive activities on the personal factors that affect adult´s communicative competence in a group of fifteen students of “ingles conversacional para el sector comercial” at “Instituto Nacional de Aprendizaje, Ciudad Quesada” / TING 2010 001 The influence of three specific interactive activities on the personal factors that affect adult´s communicative competence in a group of fifteen students of “ingles conversacional para el sector comercial” at “Instituto Nacional de Aprendizaje, Ciudad Quesada” / TING 2010 002 How the mismatch between teachers' Teaching styles and Students' Learning Styles influence on tenth grade students' level of engagment in Colegio María Inmaculada. TING 2014 001 Plan to promote participation in english classes using speaking activities considering the communicative approach by students from seventh grade from Liceo El Pavón / TING 2014 001 Plan to promote participation in english classes using speaking activities considering the communicative approach by students from seventh grade from Liceo El Pavón / TING 2014 002 Proposal to use an educational blog to foster reading and writing skills in students from tenth and eleventh grade of almendros rural high school based on cooperative learning /

Directora: Msc. Ana Patricia Soto Leandro

Tesis. Licenciatura en Ciencias de la Educación con énfasis en Didáctica del Inglés. San Carlos. Junio, 2010

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.